GODNATT!

Nu är jag äntligen hemma och ska krypa ner under ett varmt täcke och sova! Herrn i huset snarkar redan högt så får krypa ner bredvid :)

Såg att någon anonym kommenterat och frågat om jag testat träna ryggen (eftersom jag har så ont antar jag?) och jag kan säga att problemet ligger en aning djupare än så!
Jag har opererats för ryggproblem tidigare och så, men problemen är tillbaka och rätt tunga att hanteras med. Det är (tyvärr!!) inget som bara går att träna bort :/

Men, nu ska jag iaf sova! Upp tidigt till Arlanda imorgon för jag och Pauline ska på utbildning :)

Puss o godnatt!

(bild- från i helgen då vi hade adopterat Nellie över natten :) min fina mysiga vovve!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0