GODNATT

God morgon, god natt!

Snart så ska jag få komma hem och sova!
Sitter och väntar på bussen..

Förstår mig inte på den där jäveln.. När man kollar UL's app på natten så står det 07,21 ska bussen gå. Skyndar ut från jobbet 10 min tidigare för att hinna, så kommer det ingen buss.. Då kollar man appen igen, då står det 07,15. jag har alltså precis missat bussen..
Det har hänt 1 gång innan, exakt samma sak!

Men när man är här ute i tid och innan kvart över (fast man fortf tror att bussen ska gå 21 över,) och kollar appen, ja då ska den gå 21..

Jävla skit grejer. Men jaja, åker en annan.. Byte i Knivsta dock, men men, kommer hem iaf :) snaaaart så :)

Haft en bra natt! Men längtar hem till sängen nu. Ryggen börjar säga ifrån :(

Ha en bra dag allesammans!

(bild- från någon gång inatt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0