HERE-WE-GO!

Goooood afton!

Också var vi här igen.. natt jobb. Tjoho! Eller?
Hade gjort nästan vad som helst för att ligga hemma i sängen bredvid mitt hjärta!!
Inte för att jag är trött, är faktiskt riktigt pigg. Men däremot så fryser jag så jäävla mycket. Ett varm täcke och en varm famn lockar!!
Dessutom hade vi så mysig kväll så ville inte åka till jobbet :(

Men men, thats life..

Har rätt okej lagomt med flyg inatt, har hittills vart rätt rullande med gäster, skönt! Har lite småfix här och var som ska göras under natten så helt dött blir det inte!

Dock borde jag äta nått snart? Magen kurrar, men jag är inte alls hungrig eller sugen på något.. Hm.

Näh, nu ska jag göra nått vettigt, men skriver säkert sen igen ;)

Puss så länge!

(bild- omgjord tidigare bild, like it!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0