LEDIG-DAG!

Godmorgon allesammans.
väldigt tidigt för mig, med tanke på hur trött jag varit heeela helgen. jag trodde verkligen att jag skulle sova hela dagen! men men.
sitter här nu, men rostade mackor och varm oboy =) mums.
smsade nyss med hjärtat. stackarn är i sthlm och jobbar och har en skit dag. ska fixa lite städat här hemma tills han kommer hem, och göra lite mat åt honom, :)
fattar inte riktigt vad som hänt. min dator är ju fixad och som ny.
då får jag med google chrome. men på blogg.se när ja skriver inlägg kan jag inte längre se verktygsfältet.. alltså fixa texten, lägga in länkar, bilder, koderna. ingenting.. men det funkar inte heller i internet explorer..
är det min dator, eller blogg.se ?? nån som vet???
nu ska jag iaf tare lite lugnt framför tvn innan jag tar tag i allt här hemma, :)
ha en bra dag allesammans, :) PUSS
Godmorgon allesammans. =)
väldigt tidigt för mig, med tanke på hur trött jag varit heeela helgen. jag trodde verkligen att jag skulle sova hela dagen! men men.
sitter här nu, men rostade mackor och varm oboy =) mums.
smsade nyss med hjärtat. stackarn är i sthlm och jobbar och har en skit dag. ska fixa lite städat här hemma tills han kommer hem, och göra lite mat åt honom, :)
fattar inte riktigt vad som hänt. min dator är ju fixad och som ny.
då får jag med google chrome. men på blogg.se när ja skriver inlägg kan jag inte längre se verktygsfältet.. alltså fixa texten, lägga in länkar, bilder, koderna. ingenting.. men det funkar inte heller i internet explorer..
är det min dator, eller blogg.se ?? nån som vet???
nu ska jag iaf tare lite lugnt framför tvn innan jag tar tag i allt här hemma, :)
ha en bra dag allesammans, :) PUSS
UPDATE, hittade precis felet, =) hahahha.

(Bilden- från i fredags när jag var ute med tjejerna. lovely night!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0