LIFE'S-A-CLIMB-BUT-THE-VIEW-IS-GREAT

Godmorgon alla nyvakna jävlar (höhö). Det värsta är väl att en del kanske till och med fortf sover?

Nu sitter jag på bussen på väg hem! Underbart. Äntligen ska jag hem och vila ryggen! Gud så skönt!

Har ändå haft en okej natt måste jag säga. Jobb mässigt iaf. Kroppsmässigt vill jag inte ens prata om.
Men snart är jag hemma i sängen!

Fick jobba lite med Amne och Pauline nu på morgonen. Skoojj!
Pauline vet då alltid hur hon ska få mig glad. Blir så härligt pepp av henne jämt :) fina vän!!

Solen skiner som faan ute, men svinkallt är det! Usch.

Hoppas alla får en bra dag! Det är ju fredag!! :) wiho!
Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0