MONDAY-NIGHT

God afton!
nu sitter jag i soffan och är helt slut av maten. riktigt matkoma.
blir ofta det nu för tiden? kanske för vi gör så god mat, :)
har städat upp lite här hemma, och nu ska jag ta tag i alla mina kläder, börjar blir lite mycket här nu. haha.
hjärtat påpekade att ja hade kläder lite överallt. haha.
och vi har tvättid på onsdag så det är väl dags att röja lite, :P
jag sitter fortf och dregglar över skor. haha. helt inne i det.
glor runt på olika sidor och drömmer mig bort.
men en liten söt tomte har surrat om att kanske ge mig dom i julklapp. hihi. yeeey :D
nej, nu blire städa och glo tv.
hörs kanske sen, :D
rätt sugen på denna ring med! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0