NATTI-NATT

God afton världen.
just avslutat en sjukt bra film. Se7en. gaaaalen.
det sjuka var att jag sett slutet förr. alltså seriöst de sista 10 minutrarna, men inte resten av filmen? haha. bra var den iaf. jag satt helt fast!
Nu ska jag krypa ner i sängen med mina fina, och få några timmars sömn.
imorgon fyller bästa vännen Eve år.
så vi ska fika :)
åka till gränby typ för vår årliga presnthandling. :)
alltid gjort så att när en av oss fyller år så shoppar vi.
hon väljer nått hon vill ha och jag betalar. även tvärtom när jag fyller år.
funkar as bra, :)
men sov gott allesammans, :)
Btw, vad gillar ni headern nu? slängde ihop en ny snabbt när mitt ps kommit ner.
men ska lägga ner lite mer energi en annan dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0