SLUT-ELLER-START-?

Goood afton :)

Frågan är alltså... Är detta slutet på en vecka, eller början på en ny? För min del är det deffenitivt slutet. Trots att jag kommer vara hemma 8 eller 9 på morgonen (beror på vilken buss jag hinner med) så är det ju liksom kväll för mig. Läggdags :p och då har de flesta redan börjat jobba liksom.. Men men. Haha sjukt.

Inatt är en okej natt, haft det rätt rullande med folk hela natten. Sköönt! Så man inte dör av tystnaden iaf. Har ju faktiskt nästan hänt!!

Men, längtar hem till sängen och till mitt hjärta.. Dock hinner han ju åka och jobba innan jag kommer hem :( snyft.
Jaja, hinner kanske bli lite utvilad innan han kommer hem då :)

Nej, nu har jag en espresso maskin att rengöra :p
Hoppas ni sover så gott allesammans. Det kommer jag om några timmar ;)

Puss och godnatt.

(bild- tagen hemma hos mamma idag. Vi åkte dit på middag. Alla var iphone nördar. Vi spelade spel. Haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0