WORKOHOLIC

God afton!!
(känn ironin i rubriken, jag vet att jag inte är någon workoholic, okej? Känns bara som det just nu..)

Men som ni säkert förstått så sitter jag iaf på jobbet nu. Rätt trist natt, lite flyg. Men en del att göra iaf, thats good! Längtar hem till sängen dock.

Inte hals haft en bra dag idag. Mått skit hela dagen..
Men min fina karl där hemma har tagit hand om mig sen han kom hem från jobbet.. Ja fick ligga och kolla på the hills i soffan/sova i omgångar medans han lagade mat åt oss och fixade :)
Sedan åkte han iväg till crossbanan då jag passade på att sova ännu mer.

Då väckte han mig med glass strxt innan jag var tvungen att gå till bussen. Så söt idag!! Behövde verkligen lite "tas hand om" :)

Men mår fortf inte helt okej.. Hoppas det går över helt så jag får sova när jag kommer hem imorgon bitti :/

Nu ska jag försöka få i mig lite käk innan jag ska ta tag i diskvagnen :) men "middag" är det dags för nu.
Haha.

Ha en bra natt allesammans :)

(bild- vår mysiga middag från i måndags då vi myste till det ordentligt hemma :) wiho!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0