MY-FIRST

Godmorgon allesammans.
idag har jag ingen bra dag alls.
mår jätte dåligt, :(

men, man ska väl bita ihop såna dagar med i guess?
önskar bara att jag hade någon att krypa ner hos.. :(

Jag har (som jag skrev igår) en sak till att berätta om Alanya.
en sak som jag först idag med, gått ut med på fb.
min familj och de vänner ja hunnit träffa visste det, :P

I Alanya togs min oskuld. min Tattuerings oskuld, ;)
jag gjorde min första tattuering i Alanya.
på ett super bra ställe, med riktigt trevliga killar som var super duktiga!

den är inte stor, inte synlig och inte alls märkvärdig.
men den betyder väldigt mycket för mig!

den står för all kärlek man har runt omkring sig.
kärlek av min familj, mina vänner.
kärlek till nära och kära som man förlorat.
kärlek till nära som inte finns än.
och så mycket mer, som inte ens jag tänker skriva om, för det är privata känslor. tattueringen får mig glad till saker som är bara för mig, :)

jag ska lägga mig och sova nu, hoppas på att bli lite pigg.
men vi hörs senare, :)
här kommer en bild med, ;)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0