A-NEW-DAY

hej sötnosar!

ingen som helst uppdatering igår, jag vet..
igår var det ingenting för mig, ingen dator, iingen tv, knappt bokläsande.. Inget!

ni förstår, natten till igår spenderades på toaletten och soffan.
hade en så fruktansvärd migrän, helt sjukt!
kunde inte göra något utan att huvudet gjorde så magen vände sig ut och in..
ååh!

så, jag sov halva dagane ungefär, försökte få ur allt ont i mitt huvud..
så förlåt. men det var värt det. mor kvällen kunde jag anstränga ögonen utan att få ont.
så, det var skönt.

idag nu så ska ja till jobbet. känns skönt att komma tillbaka.
känns som det var en evighet sen? hm..
tiden kryper fram här hemma.
känns som jag gick upp för över en timme sedan,, men minutrarna går såååå segt.

fixa sig och gå tidigare kanske?
då kan man försöka undvika regnet, och sitta och läsa lite innan tåget kommer.
ah, de får bli så.
hörs i eftermiddag när jag kommer hem! =)


HAHAHAHAHAHHA.. Julafton 2007... HAHAHAHHAHA



btw, ska få hämta ut min mobil idag!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0