NEW-MOON

Ja, så heter iaf boken på engelska.. på svenska heter den "när jag hör din röst"

jag var hemma hos Janina och Blondie idag. skulle lämna tillbaka första boken.
(som jag iof glömde)
och jag kunde inte hålla mig..
hon visade mig trailern för nästa "twilight-film" och sa att boken är den bästa av alla 4.
jag kunde inte hålla mig.
lånade hennes, ist för att stå i väntekö på biblioteket.. haha.
så, nu ska ja börja läsa. =)

Ska dessutom svara Eve,
Nej, Fia var inte ledig för att hon fyllde år, det är hennes lediga dag idag. =P
men praktiskt eftersom hon fyller år, =)

imorgon ska jag på en intervju,. jajamen.
ett nytt jobb kanske? haha. ah, vi får se vad det blir.
sedan på eftermiddagen (om vädret tillåter) så blire picknik i parken.
fira Fia OFC för hennes födelsedag, =)

nu ska jag faktiskt börja läsa.
kan iinte hålla mig längre.
hörs sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0