NY-VECKA

jajamensan. 
en ny vecka har börjat, alla börjar jobba igen och här hemma ligger jag.
söker jobb och har det allmänt trist. uscha.
vädret är ganska tråkigt idag med, så känns inte allt för lockande att ligga ute vid poolen.
tråkigt nog.

jag har aldrig kännt att ja verkligen vill ha ett jobb..
men dom här 2 månaderna sen studenten har tagit död på mig.
jag vill SÅÅÅ gärna ha ett jobb.. =(

men men, finns inte mycket ja kan göra. bara forts söka och vänta på svar.. =/

nej, jag ska kolla på film.
en shopaholics bekännelser. skoj!
hörs sen.

xoxo
/sandra


jag vet att sminket är som skit, men ändå, tagen igår i poolen hemma. kommer fler 

Kommentarer
Postat av: emelie

charmig bild tjejen ;) såg asskönt ut :D

2009-08-10 @ 22:06:48
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0