OH-MY-GOD

vilken kväll, vilken natt, vilket drag..

jag är helt slut. orkar inte göra nååågot!
mitt huvud är helt slut. shiit!
jag hade fruktansvärt kul igår. shiiit.

kvällen började hos Eve och Adde. förfest för Adde med paketöppning.
(han fick en grävare i LEGO av oss :) haha)
sedan tog vi taxi (3 av oss fick skjuts av Håkan och Maria) in till Uppsala.
hamnade på Etage. grymt kul!
tog ett bord. en shotkanna kom in, och drinkar på de.
en trubadur spelade så vi fick honom till att få hela stället att stå och sjunga "ja må han leva" för Adde. x)
han skämdes, men det var kul!

vi dansade och drack och sprang omkring hela natten.
träffade på Bim som bjöd på gratisgroggar hela natten.
(dom gjorde sitt kan jag ju lova!)

sedan skulle vi bege oss hem.
de flesta ville gå och äta. så jag, Adde, Blondie och Janina tog en egen taxi direkt hem!
vi ville bara hem! och sova..

nu har vi hunnit med att vakna, ätit och lagt oss i sängen igen. haha. eller ja, jag iaf.
Andreas har lagt sig i soffan med sin dator..
Blondie och Janina har åkt hem till katten.
idag blir det en LUGN dag. börja kolla på Tusenbröder ska vi göra, :)

hur var eran lördagskväll?
hörs sen. så länge, njut av partybilderna, xD

jag & Bim. haha. lite för mkt på lyset x)

Evelina. lite glad sådär mitt i natten. lite på lyset kanske gumman? ;)

Andreas & Micke. Han kom och bjöd på champagne eftersom Andreas fyllde år, =)

Evelina & jag, (& champagnen) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0