PANIK-DAG

hejsan bloggen!

jag har ont.. så sjukt ont! känns som min mage än vänd ut och in..
finns det någonting man kan göra åt det? snälla, hjälp? =(
mår så sjukt illa hela tiden med. har dock lyckats få i mig lite mat.
juice och en macka..

är helt snurrig med. känns som kroppen inte orkar mer.
magknip? kan de va de.. eller ngt liknande?
uscha, =(

Andreas har akutveckan också.. vilket innebär att han inte kommer hem tidigt och kan ta hand om mig.. annars hade han varit hemma nu. men han jobbar för fullt. vilket är bra. men jag behöver ompyssling. i massor! vill bli omhändertagen.. =(
han kommer nog hem snart.. hoppas ja!

funderar på en film. sätta på en iaf, och kanske lyckas somna om?
enda gången det inte gör ont, är när jag sover. alltså känns de vääldigt lockande att sova!

så, det blir så.. en film, med lite sömn..
hörs sen pluttisar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0