panik... nu ska det bort!

hejsan allesammans,

idag blir det inge vidare med blogg för min del.
har sovit och gråtit hela dagen känns det som.
mitt hår är kaos just nu. det är helt fel. allt har gått åt helvete och jag har PANIK!

Som tur är, så är min skyddsängel Evelina på väg hit. hon ska hjälpa mig så gott hon kan.
NU SKA DET BORT!!!
jag hoppas verkligen hon/vi klarar detta utan att något blir värre än det redan är.
jag skulle dö.
det är mitt hår det handlar om FFS!! mitt hår är något av det viktigaste på min kropp.
jag älskar mitt hår, :'(

jag vet inte, men jag kommer nog aldrig våga visa några bilder här i bloggen på hur det ser ut..
jag ska ta, så skulle det hända något, så finns det på bild.
men nje, jag tror detta är för hemskt för mig för att våga visa..
endast Eve utanför familjen som har sett.. eller ja, ska få se. och så vill jag nog att det ska vara..
jag vet itne.
åhh. jag dör. har varit så nedstämd hela dagen. har panik.
jag skakar.. usch.

iaf. håll nu tummarna för mig och Eve.. det här måste blir bra.

xoxo
/sandra


when it was good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0