BEDÖVAD

godmorgon gullungar, :)

nu har jag klivit upp för andra gången idag, :P var ju som sagt hos tandläkaren imorse.. mamma var snäll och åkte med mig dit, väntade under tiden, och körde hem mig igen. TACK MAMMA!! glad för det, det var ju så satans kallt.. uscha!

så, gick och la mig igen, och sov i 2 timmar.. nu är jag vaken och ska till jobbet. börjar 1, vilket känns totalt värdelöst.. men men, alltid något, right?

var nyss ute med skruttan, så ska bara göra mig klar så ska ja gå, :)
vi får höras senare, :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jo än så länge knallar det på! :D

Haha, får se hur länge bara (a)

Ja om du har ork och lust någon dag får du mer än gärna göra det, ja men visst nu ser det så tråkigt ut :P Därför jag tänkte om du var i Märsta något men annars kanske jag bara kan langa iväg lösenordet:)?

Din blogg, trippar ju framåt hela tiden!;D Mycket bra förresten :D

2009-12-18 @ 17:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0