EARLY-EVENING

god kväll sötnosar, :) i'm back..

det vart en låång dusch för mig. var as skönt.. hade super varmt vatten, satt bara och tog hand om mig själv. peelade kroppen och inpackningar i håret och bara myste. tog vara på lilla mig.
något man borde göra MINST en dag i veckan. det är så skönt, och kroppen behöver det verkligen!

nu sitter jag i sängen, med en varm kopp te, och lyssnar på massa härlig musik!
imorgon börjar jag kl 1, vilket jag kännde skulle vara super skönt. skulle sova ut, och sedan ha en massa tid på mig att göra mig iordning.. tills jag insåg en grej.. jag har tandläkar tid 08.10 imorgon bitti.. suck.
fan, vad ska jag göra då =( funtar på att flörta med mamma, så kanske hon kan skjutsa ner mig, sedan köra hem mig igen.. det vore ju jätte snällt. för ja harju så lång sovmorgon och det är så jävulsk kallt på morgonen..
hoppas mamma är snäll och ställer upp, =)

klockan är kvart i 11.. jag är super trött.. borde kanske sova?
men sötnosen är ute i garaget och pillar på bilen, så kommer ändå inte kunna somna.. vill ju ha honom här när ja ska sova :) hihi. dessutom ska vi nog gå igenom ett till avsnitt utav 2½ men innan vi ska sova, är lite utav en tradition nu om kvällarna.. men, vi har bara 3 eller 4 avsnitt kvar.. så kanske ska skippa det ikväll? hm. får se..

nej, det här blir nog kanske mitt sista inlägg för kvällen.. får se. kanske ska pilla lite på designen.. får se, om ja pallar.. men har inget bättre för mig så, =P


men hörs sen, eller imorn, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0