EASY-FRIDAY

god kväll gott folk, :)

jag är tillbaka, snorig, men jag är tillbaka..
förlåt att det inte blev något bloggande tidigare.. efter jobbet blev det lunch på Il Gusto med Fia, och sedan åkte jag mot knivsta, mötte upp mamma, shoppade loss lite. haha (inte riktigt, men handlade lite små prylar) så åkte vi hem, maten var klar.. käkade en super god pasta gratäng, och sedan åkte vi till Eve och Adde..

vi hade med oss skruttan för hon ska försöka lära känna deras kissemissar, :) haha.

men, nu är jag hemma, och i full rulle. :)
ikväll blir det inget spec.. ska sällskapa Adde i garaget tror jag (om han orkar gå ut dit, väckte nyss honom, ^^) hihi.
imorgon blir det tidig kväll. ska upp och hjälpa mammsen städa i vardagsrummet imorgon, och för att vi ska hinna med det innan man far mot norrtälje för innebandy match, så blir det tidigt, =P
sedan blir det väl inte så mkt mer än hem och byta om, =P
är ju personalfest imorgon så ska in till stan till Fia till 5 tiden, =) skoooj!

nej. nu ska ja dricka upp min oboy, sedan ut i garaget, :) hörs sen!!


bjuder på en bild, ^^ tagen någon dag i veckan, på väg till jobbet i kylan, =P


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Miiiin Sandra!<3

2009-12-20 @ 16:45:07
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0