EN-NY-VECKA-IMORGON-FULL-MED-ÄVENTYR

Hejsan hoppsan sötnosar. :)

förlåt att det inte är så aktivt här i bloggen nu för tiden.. känns som att jobbet tar upp all tid, och när man kommer hem är man heelt slut, och vill bara mysa och vila.. så man orkar inte så mycket.. har inte haft min egna dator på på över en vecka heller, så när jag försöker vara social på nätet så blire på mammas dator i hallen..
förlåt, ja ska försöka bättra mig.
nu ska min dator få vara vid liv och känna sig älskad igen, =D

sitter här och pratar med Fia i telefonen, hon har det jobbigt just nu, hennes boyfriend ligger på sjukhuset med magproblem, men det ska ja inte prata om.. men jag pratar med henne, håller henne sysselsatt med prat om allt och alla, :) mys

imorgon blir det jobb, börjar 11. får se hur de blir imorn, vem som kommer jobba, (eftersom Fia tillbringar tiden på sjukhuset nu) så det blir en spännande start på veckan imorgon , :)
har längtat så mycket efter den här veckan, på tisdag fyller Adde 20 år, och jag har planerat dagen, :) hihi. sedan på fredag ska vi på Taste of Chaos.. AS NAJS! =D
och sen på lördag är det O'Learys för hela slanten, party party och åter party! Kanon najs!!!

nej, nu är det dags för en kopp te tror jag.. känner mig faktiskt frusen. uscha!
sen blir det film med chips mys, :) otroligt najs!

btw, snart blir det nog en ny header också ;)

ha en bra kväll!


gammal bild, Yran 07


igen, Yran 07 var toook najs =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0