INGEN-INSPERATION

hej igen..

satte mig ner med photoshop.. och insåg just att det är ingen idé.. jag har inga nya bilder på mig själv.. det är nog dags att fixa det, för ja har bara gamla bilder från typ 1-2 år tillbaks..
alltså, klart det finns bilder, men inga bilder att leka med..

så, jag slängde ihop denna, så får vi se när ja får ny insperation. för just nu orkar jag inte..
kanske är dags att fixa lite nya proffsbilder igen? hm, :/

jaja. nu blire film iaf. får se om ja skriver sen, eller om ja somnar..
tog just antibiotikatabletten och ett starkt piller till.. så kanske slocknar till filmen.
isf, ha en bra kväll! :)




Kommentarer
Postat av: Malin

haha jamenvisst! men hajjar inte ett skit hur jag skulle göra så hoppade över det haha! (a) men om du kan & vill hjälpa så får du mer än gärna göra det :) ! <3

2009-12-10 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0