taack!

fick fina kommentarer om håret. känns jätte skönt att få lite feedback att ni gillar det, :)
fick lite utav en chock imorse då jag gick förbi spegeln. helt sjukt ovant att se mig så blond..
men aah, jag är super nöjd, :)

och Raab, ^^ vi kan ta dina frågor någon annan dag, :) på telefon ♥


idag blire nog till att bada. fortf sjukt varmt ute. dock idag kom molnen, men det är hett... usch.
nej, lovade mamma att dammsuga hall+kök, sedan ska en vän skjutsa ut mig till Ullis så vi ska bada, :)
eller ja, iaf sola en massor. =) haha.

poolen hemma låter lockande idag, men mamma kommer hit med lite ungar från dagis, så, njaaa. =P skippar det just idag. ikväll blire gym med Eve, och sedan hem och packa inför Power Meet. lovely!

nej, nu ska ja städa, så ja sedan kan komma iväg.
xoxo
/sandra
 
 
enjoy the silence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0