hurtful

hej.

nu ligger jag här i sängen och lyssnar på Erik Hassle om och om. älskar låten.

facebook krånglar.. vill in och kika bilderna från flaket och och från festen i fredags med Kajsa.. haha.

Idag har jag umgåtts med Ullis hela dagen. riktigt trevligt. blev en tripp på stan. vi hann typ inte med något, men tiden rann iväg. men som sagt. det var en riktigt trevlig dag.
imorgon bitti ska  ja till henne igen. vi ska fixa med färg i hennes nyklippta hår, =)

Nej, nu ska jag försöka få igång facebook. någon mer än ja som har problem?

xoxo
//Sandra

en del av klassen innan flaket. :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Va fina ni var!!!

Jag får alltid tårar i ögonen när jag ser studenterna på flaken. Jag och Axel var och kollade på dem här i stan och det var så kul.

2009-06-17 @ 17:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0