natti, kanske?

god afton nattugglor =)

okej, det kanske inte är sååå sent , då de flesta har sommarlov.. men ni som har jobb ligger nog och sover nu.
jag önskar jag hade ett jobb att gå till om dagarna. men men, ja letar, de kommer nog :)

Min kära (halv-syster) Tina hade lämnat några kommentarer ikväll. kul att du hittat hit :)
jag hade tänkt visa lite fler bilder från studenten nu, så hoppas du gillar dom =)

ikväll har det inte hänt så mycket. jag har masserat Adde då alla hans muskler i kroppen var stela. verkar som det alltid är så för han och Janne. undrar om det har med montörer att göra =P haha.
sedan somnade han.
så jag har suttit på facebook och lagt upp ALLA bilder från studenten. gaash. från dagen i skolan och mottagningen. men nu finns dom, så alla i klassen (gamla,*snyft) kan se och ta :)
jag har slagit mig ner i soffan nu, tänker slå igång någon bra film tror ja :)
Step Up kanske??

iaf. .
kanske somnar, så isf hörs vi imorn :)
här kommer lite bilder från studenten.
klicka och se dom större :)
enjoy!
xoxo
//Sandra
jag på morgonen Pippi, jag och Fia
jag och Eve Amanda, Siri och Kajsa
folk på tåget saknade klass (några är med på bild iaf)
Mamma, jag och syster jag och Adde♥
jag och Daniel ena mitt plakat. haha

Sådär, hoppas de duger sötnosar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0