CLEANING-DAY

Tjoflöjt gott folk! haft en bra natt?

inte jag, har sovit fruktansvärt oroligt, och jobbigt. har så fruktansvärt ont i ryggen, så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. det gör sjuuukt ont. Adde försökte hjälpa mig innan han åkte imorse, men det gick inge vidare..

egentligen skulle jag upp och börja städa när Adde åkte, men pga att natten var som den var, så la jag mig en stund till. kände att jag behövde de få timmar jag kunde få. spec om jag ska orka städa hela huset, diska och tvätta. känns bara som att jag skulle behöva en varm dusch nu.. för ryggen, kan inte sitta upp utan att det gör ont. vad har jag gjort??

egentligen vet vi väl alla vad det är för fel.. hm. jävla skit grejer det där!!!

nu ska jag sätta lite fart i hemmet.. :) vara duktig!
vad ska ni alla göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0