HAPPY-HAPPY-HAPPY

jaaaaa, :D
min dator är vid liv igen.. och jag lagade den heeeelt själv.. med hjälp av PAddes skiva och lite stöd från LAdde i bakrunden, men jag fixade det iaf själv, utan att ta hjälp eller lämna in den. känner mig stolt..

men känner mig mest glad att den lever. nu kan jag blir normal och social här igen, :) great!

som sagt var det julbord igår. tjohoppsan!
en aning tidigt för julbord, jag vet! men vi har inte riktigt tid att ta ledigt så många resturanger närmare mot julen, eftersom det är även då vi har mer kunder.. så igår var det. och sjukt kul hade vi!

efter "festen" på Terrassen var också kul. träffade på trevligt folk, drack gott vin och mådde allmänt bra, :) hihi.

det är kallt ute nu. snö och slask i luften-. usch..
jag ska göra mig en kopp thé, kolla på mina sista avsnitt av Sex and the City.. =) (det har också varit döden under periooden utan dator, kunde knappt kolla på de någonting... gaaah!!)
men, nu är jag igång igen, :)

hörs sen babes!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0