KLAANTIGT

Hejsan hoppsan mitt i natten!

hur hade ni det denna lördag kväll? :)
själv hade jag skoj.

blev inget fotande på matchen.. KLANTIGT av mig, men jag glömde kameran.. suck. Adde frågade mig när vi var vid statoil, men han orkade inte vända.. åh, jag som laddat batterier, fixat med objektiven och grejer.. klaaantigt.. men men, de kommer ju fler matcher.
kanske dessutom en där grabbarna är mer på g? haha.
matchen slutade 5-6 till bortalaget.. suck. men det var en bra match. spännande och intensiv.. bra spelat pojkar!

vi åkte med Häggis och Matilda till väsby sen. kollade på film och åt godis.. mys!
och nu är vi hemma och säkra. haha.
är sååå trött, och har så ont i min rygg och mina ben, så nu ska jag sova,.. ville bara uppdatera er lite, :)
vi hörs imorn.
sov gott, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0