KOLSVART-NATT

hejsan igen , :)

blev inget inlägg innan vi åkte, förlåt.. helt plötsligt skulle vi bara åka, :P haha. nu är jag tillbaka. vi meckade för fullt.. eller ja, Adde gjorde väl. jag fixade lite små grejer. bytte lampor, fixade lite rosthål och ett hål med svets och sånt.. men jag var nog liite till hjälp iaf, :)

men helt plötsligt när vi var där ute, blev det kolsvart.. Adde kollade proppar och allt sånt, men inget hjälpte. sen gick vi ut ur garaget, då var hela Lagga ner släckt. vart nog strömavbrott. så vi gjorde klart det vi höll på med (mobil ficklampor är bra btw!) och så åkte vi hem. ingen idé att vänta på ljus och värme ifall det skulle ta en evighet. =P

nu kollar jag Desperet Housewifes, så återkommer sen, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0