SHE'S-A-BEAUTY

Hej hej godmorgon, :)

förlåt att jag varit dålig på att skriva, men det har varit sååå mycket nu. mycke jobb, mycket hemma, mycket i garaget och hjälpa till. aah mycket helt enkelt.
vi har fullt upp med den lille vi fick hem i onsdags, :)
men hon är en ängel.. gör inge väsen av sig, är helt underbar och snäll/lydig. :)

jag hade tänkt lägga in bilder från min kamera på henne, men jag hittar ingen sladd? verkar som alla försvinner hela tiden. jag tror jag vet vart i huset dom finns, men lillasyster förnekar det, :P haha
men det kommer , jag lovar. ni ska få se våran lilla sötnos, :)

igår vart det middag i Kista med Häggis och Matilda, :) sedan bio. "Luftslottet som sprängdes". kanoin bra, vi hade inte sett 2an dock, det hade bara Matilda gjort.. men den var as bra iaf. så, nu ska ja se "Flickan som lekte med elden" så kanske man kan sammanfatta lite mer efteråt =P haha. jag gillade den iaf.

ikväll ska man vara barn/hundvakt i enköping. pappa och mamma lundkvist ska ut och svänga runt på rockabilly kväll. :) så det blir en myskväll framför tv'n med bra filmer och gottis, :)

nu ska ja göra mig iordning. käkla lite, :) kanske kommer en outfit bild sen, :) om det blir någon rolig outfit :) ahaha. ha en bra dag! så hörs vi sen, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0