AN-ADDICTION

jag är beroende.. helt och hållet---fullt ut beroende.. av Sex and the City.. haha.
jag tittar så fort jag har tid hemma. så fort jag är ensam, så fort jag får minsta lilla lucka till att kolla.. hahaha. usch, men det är ju sååå bra. lovely!


jag tror att jag hittat en bra present till min MisterMister som fyller 20 i dec. men med risk att han faktiskt tittar in här ibland, så kan jag inte säga ngt, inte ens vart ja köpt de.. för då kan han kolla upp de, och det gillar vi inte!! :) hahah.

nej, usch.. har ingenting att skriva om idag, känner mig rätt tom på den fronten nu, :P
vill helst återgå till mitt sex and the city avsnitt, så ja kan komma någon vart, och så ja får se mer. :)
snart är boxen slut, då blire filmen direkt efter, bara för att ^^ haha..

hörs sen babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0