BOY-IM-LATE

Hejsan allesammans..

vet itne riktigt vart jag ska börja.. lovade er en ny kickoff till bloggandet, men det blev aldrig av.. förlåt. känns helt värdelös, jag var pepp.. typ den dagen, sen dog det.. usch.

jag tror att jag kanske är tillbaka nu. det tog sin tid, men det kanske var värt det? få lite mer power..

min helg har varit underbar.. en hel helg med tjejerna. först en vin/tjejfilmskväll med Eve hemma hos mig. sedan på lördagen en förfest med brudarna hos Eve, sedan utgång i Märsta och Knivsta. lovely!
det gjorde mig lite starkare.. allt jag gör, behövs för att få mig gå vidare. få mig att må bra igen.

allt som hänt har hänt så fort, och så sjukt... det är något som aldrig ska hända!

så, nu ska ja försöka komma tillbaka till bloggandet, hänga med lite, ;)

nu ligger jag i sängen med en skål nudlar och Janinas lånade Sex and the City box,, GREAT!! =)
kommer lite bilder från helgen, enyoj! så hörs vi sen, :)


födelsedagsbarnet, :)    Eve


Linnea, jag och Madde på tåget mot märsta.. bjuder på den xD


Jag och Madde @KC


jag, Eve och Linnea @Ängby Krog.. hahahahhahaha


lots and lots of drinks that night, ;)


Vimmel bild @ KC




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0