SLUTET-AV-VECKAN

Hejsan hopp allesammans..

shiiit vad jag är seg på detta med bloggen nu.. tror det handlar mest om det som pågått i min hjärna på sista tiden.. jag orkar som inte riktigt sätta mig vid datorn längre. finns ingen lust alls.. förlåt--

jag lovar att jag ska försöka skärpa mig.
och jhag ska visa er bilderna från gårdagen, :) det kommer.. har även bilderna från helgen uppe hos älskade pappa.. det kommer också, ska nog lägga in alla bilder från mobilerna imorggon. det kommer då. ska försöka. :)

ikväll hamnade vi på fika hos Eve&Adde. eve hade haft kalasfika eftersom hon fyller år på tisdag, så hon hade bakat en massa gott.
sedan kollade vi på en film, (Blind Dates) riktigt mysig film. en komedi med en riktigt gulligt slut. :) värd att se (Y)

nu är vi hemma, ska snart krypa ner under täcket..
Adde spelar Fifa10 nu, så blir nog säöngen snaart. :) hihi.

hur var eran helg??

vi hörs imorn sötnosar. ber återigen om förslåtelse för så dålig update, men aah. PUSS


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Min helg ska vi inte ens prata om :P

2009-10-19 @ 14:05:48
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0