ÅNGEST

godmorgon sötisar, ;)

sovit gott? det har jag!
nu för tiden får jag ju faktiskt sova om nättera. =P

jag ahr lite ångest... skulle ju egentligen gå på stan med Eve idag. kolla runt lite.
men Adde vill komma til jobbet, sedan ta med mig..
åka och handla och fixa lite. ifall det blir något skoj ikväll...
det är ju sällan han vill något sådant, därför ja tvekar.
känner dessutom att ja kommer få ångest om ja går runt och kollar på kläder..
eftersom ja är pank liksom.. tråkigt!!

hur ska jag göra??

i vilket fall, ska jag göra mig iordning nu. ska snart bege mig mot tåget..
dags att jobba.. hoppas det blir en lugn dag. känner att hostan inte vill ge med sig idag.
så, en lugn dag, gillar vi!!

ha en super bra dag. ska försöka få en outfit bild med sen :)
vi får se hur det går, ^^
hörs sen! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0