BORING-DAY

Hejsan sötnosar. :)

jag är hemma. varit i en timme typ, men kikade top model.
usch, har haft en skit tråkig dag..

det var rätt mkt folk på jobbet idag, (mellan halv 12 och halv 1) sedan var det dött.
så, fick gå tidigt.. gick till Cubus, men Ronja hade slutat redan.
och eftersom ja inte har hennes nummer kunde ja inte ringa.. =/

träffade Ullis en sväng, men hon skulle iväg sen igen.
så jag åkte hem. kikade top model och nu sitter ja här.
eller ja, väckte Adde också. han tog en tupplur på soffan.

ikväll ska han iväg på träning. jag ska ligga i sängen med varmt the och tusenbröder.
måste kurera mig så jag inte blir sjuk..
vaknade imorse med så j**la ont i halsen. är helt röd med.. usch.
så, nu ska jag ta hand om mig, innan det slår ut. =P

nej, dags att kanske fundera över mat.. tråååkigt.
ha en bra kväll. hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0