EN-LÅNG-VÄNTAN

Hejsan =)

Nu är jag tillbaka. haft en liten bloggtorka sedan helgen.. men, nu är de över.
livet leker och jag är lycklig, :)
helgen var UNDERBAR!

fredag skulle vi på visning. men, det blev inte så.
killen trodde att vi stog vid en annan lägenhet, haha. ^^
men men.
sedan åkte vi till Jack och Denice. så vi 4 gick och bowla.
var riktigt trevligt. :)
sedan satt vi hemma hos dom och kollade tv..
sedan skulle vi hem, stannade på donken. då åkte race bilarna förbi.
så, vi hängde på.. de va race i rosers.. =P
sedan, hem och sova, :)

lördag började tidigt..
vi åkte mot Märsta klockan halv 12. käkade med lite folk på brödboden.
sedan åkte vi upp till ekilla hallen. det var säsongens första match..
jag och Jessica satt i seket..
grabbarna spelade bra. men sista perioderna var inte så najs. så, det blev förlust med 4-5.

sedan åkte vi direkt till Väsby.
det var FEST! Häggis och hans mamma hade 60 års fest tillsammans.
det var AS kul! fy faan. jag hade så jävla roligt!!
sedan tog jag och Adde taxi hem till hans mammas lägenhet (nån gång på natten)

söndagen började i lägenheten.. vi låg och myste och kollade film hela morgonen.
sedan promenerade vi upp till centrum. tog en fika, :)
Eve Adde & Salmi kom också.. trevligt.
men, jag mådde egentligen inte så bra.. (bakis) så, tillslut åkte vi hem.
låg i soffan hela dagen och kollade tv.. men det var en lugn dag! =)

nu i veckan (måndag,tisdag) har jag bara jobbat..
eller ja, inte barat, eftersom ja inte jobbar så mycket.. men ah!
idag är jag ledig.. skönt. ska söka en massa jobb.
måste hitta något mer nu! något med mer timmar och mer betalt.
ska dessutom ska ja leta i väsby, ifall vi nu hamnar där :)

har hittat 2 lägenheter till vi ska kolla på :) hihi.
nej,  nu ska ja göra frukost. :)
hörs sen babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0