I'M-SO-SORRY

Godmorgon babes!

förlåt att det inte blev någon uppdatering igår..
men efter den där saken vi var ock gjorde, så hamnade jag i märsta.
Andreas hade träning så jag gick och hälsade på Janina och Blondie. :)

vi myste med te, pratade och kollade Idol. sedan vart klockan mycket, så jag gick upp till Ekillahallen där dom tränar. träningen slutade halv 11, sedan satt vi och pratade tills typ kvart över 11. men då var det bara jag, Andreas, Häggis och Kinell kvar. men det var skoj . :)

så, förlåt för det. men ska nog kunna bli bättre idag.
nu ska jag iväg och jobba. känns säkrare nu,  eftersom jag köpt ny medecin.
så, nu kan jag andas! haha.

ni får ha en bra dag. så kanske jag skickar ett mms innan jag börjar, annars efter. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0