MY-DAY-OFF

Godmorgon sötisar, :)

nu är jag tillbaka, och pigg igen! huvudvärken är borta! =)
kröp ner i sängen igår.. då kom Adde också. han tog hand om mig.
han är världens bästa, <3

idag är det ju min lediga dag.. :)
men den ska nog gå åt till att ligga i sängen.
vill bli riktigt frisk någon gång. inte lite halvsnorig hela tiden.. suck!
så, ett försök att bli frisk idag!

jag hoppas att Adde kommer hem snart. mysa med film vill jag!
och jag ska iof laga te också! mys. men de kan ja göra nu (a) haha.
idag ska vi ringa de där "samtalet" så vi får veta när vi ska komma :)
hoppas ikväll! det vore såå kul!

jag berättar mer sen , :) lovar!
nu ska ja göra te och något gott!
hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0