GLAMOUR

Hej igen underbara :)

det SUGER att sitta inne och jobba när detta fina vårväder är i farten.. :/ tänk när man gick i skolan och kunde gå ut med böckerna och jobba.. (sen hur mkt man faktiskt jobbade är väl en annan femma...) men iaf, man kunde. ja kan ju inte direkt släpa ut receptionen ut i solen och göra mitt jobb därifrån? hahaha.

usch.

men, sista lektionen är inställd, (fick ja veta en halvtimme efter start) så nu ska ja bara pocka ihop mina saker och bege mig.. ska upp på stan och köpa skor, (a) love it. köpa tåg kort och sedan ska ja åka hem, :)
pratade nyss med Adde och han var också på väg hem. plutt<3

så, ja hör helt enkelt av mig senare, :)


ännu en bild från påskveckan, :)



Kommentarer
Postat av: pauline

meeeeeeeeeeen blogga då:(

2010-04-13 @ 23:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0