I-CAN'T-GET-ENOUGH-OF-HOUSTON

Sitter fortf på jobbet, men, got some great news today!!!
Vi ska till Addes pappa m,familj ikväll och hälsa på! vilket innebär att vi åker till lilla Houston.
åååh, jag är så kär i den lille krabaten. kan inte få nog av honom, :)

så, blev super glad att vi ska dit ikväll. och har systemkameran med mig, så ska försöka fota mycket, :)

titta och njut säger jag, titta och njut.


Adde får en RIKTIGT BLÖT puss av Houston, :)

jag var ute och rastade honom, :)

puss :) (ignorera hur jag ser ut...)

buskorv ♥

Adde agerar tuggleksak, :)

bilderna är lånade från Texas blogg som ni hittar HÄR. och för att citera honom om min och Addes första träff med Houston... "Det var som att sätta in en glass i en bastu.. Dom smälte"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0