MÅNDAG-MORGON-OCH-NY-VECKA

Hejsan hejsan kära blogg, :)

förlåt för kasst uppdaterande igår. men som sagt, vi åkte ut till Eve och Adde till deras nya hus på landet, och där ute hade jag verkligen NOLL mottagning. haha.

vi mötte upp dom i Uppsala, plantagen rättare sagt där Eve köpte blommor. sedan åkte vi till Coop för att inhandla mat inför kvällen. :)
vi åkte hem till dom, gick på husesyn och lite sånt. Grabbarna skruvade ihop grillen (3 ggr? haha) för att sedan börja grilla.
Jag och Eve njöt av ett varsit (eller kanske fler?) glas vin och av varandra. usch, det är tungt att vara utan en vän länge, :P haha. tjattrade på i en evighet innan maten vart klar.
vi käkade super gott grillat kött, pommes och sås. underbart!

Efteråt satte vi oss ner med Cola och popcorn och kikade på 2012 på deras nya tv :) den var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara! :P har ju hört så mkt skit, så ja hade inte så höga förväntningar. men den var faan bra! hahaha.


Nu sitter jag på jobbet. åh så skönt att vara tillbaka i verkligheten ändå. självklart hade ja haft semester längre, haha men ändå skönt att vara tillbaka. nu känns allt på riktigt igen.
ska få börja umgås med mina kära vänner igen, :)
om 2 veckor och 1 dag kommer Jenny ner, om 2 veckor och5 dagar är det valborg och samma helg där så flyttar vi! allt känns så jävla bra. så jävla skönt. älskar det!! kan inte bärga mig.. ska börja packa redan imorgon, :D
är ledig från jobbet då, så ska börja packa, :D tjoooho!! =)

nu ska ja kika lite i min nya CHIC och sedan äta lunch tror jag. börjar bli lite hungrig, :P
men vi hörs sen :)


bild på mig och älskling från Borgvattnet nu i påsk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0