PARTY-NIGHT-YESTERDAY

Godmorgon !

det blev en väldigt dålig uppdate igår, ingen alls faktiskt, :P
men jag hade verkligen fullt upp HELA dagen, :P

när jag vaknade på morgonen så käkade vi frukost. sen åkte jag med mamma och lillasyster till Kista för syster skulle köpa kläder till skolan (hon ska servera på måndag, går hotell-resturang)
Sandra och lilla Alwa följde med, så vi gjorde en hel dag av det!! en riktig tjej dag med fika på ett mysigt fik, cola och semla. MUMS! vi shoppade, eller ja. jag shoppade iaf, :P haha.
mamma, sandra och alwa köpte inget. eller, mamma köpte stumpor till alwa, :P syrran köpte kläder till skolan, men annars så var det jag som shoppade, :P

köpte nya lack-leggins, ett knallrosa linne, ett svart linne med kedjor, ett halsband med en sko, lösögonfransar och slutligen en "raggar-klänning" perfekt för powermeet. :) (slänger upp bilder på köpen senare)

så efter en hel dag i kista gallerian så begav vi oss hemmåt. då fick ja lite panik när jag insåg var klockan var. 2 timmar tills vi skulle vara på förfest. jag skulle hem, duscha, sminka mig, klä på mig, äta middag.. ah, panik helt enkelt.
Dessutom så var ju Ellie och Fredrik på väg till oss. allt resulterade i att dom kom hem 2 minuter före oss, :P haha. jag slängde mig in i duschen, vi käkade middag, jag och Ellie sminkade oss och fixade. Häggis kom och plockade upp oss, och vi åkte på förfest. :)

det var super kul alltihopa! sedan tog vi och packade in oss i bilarna och åkte till uppsala och RedRoom. där satt vi och drack goda drinkar, pratade, firade och hade allmänt super kul. jag är jätte nöjd med kvällen!
dock slutade den tidigt för mig, Adde, Ellie och Fredrik. Adde blev dålig (han har ju legat sjuk i fredags) och ville åka hem. han sa att ja fick ju stanna, men hallå. klart jag åker hem med min pojkvän när han mår dåligt? ja ville ju ta hand om honom, :)

dom andra drog vidare och hade förhoppningsvis kul. dock hörde jag att det blivit lite kaos, men ändå skoj. hahaha. ja men jag är iaf nöjd..
och på onsdag kör jag och Eve igen! precis som förr. onsdagar i uppsala. då ska vi ha kul!! =)

Tack alla som kom igår, ni gjorde min kväll!
nu slänger ja upp lite bilder från gårdagen, :) så hörs vi sen, :)



Alwa som kletar semla på min näsa... :)

slicka semla, x)

pluttan ville ligga på golvet på min jacka varje gång ja skulle prova kläder, :P

tjejligan


Eve, jag och Ellie @förfest

jag och Adde @förfest

Adde, Adde och Adde @förfest

Salmi och Adde @förfest

Fredrik och Adde @förfest

jag och Ellie @RedRoom

WA och Tim @RedRoom

Eve och Adde @RedRoom

en bild på mig själv @RedRoom får avsluta kvällen, :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0