WORK-DAY-WITH-AN-EARLY(!!)-ENDING

godmorgon!!

jag är lite halvstressad, försov mig lite och var ju tvungen rasta Nellie, så har inte hunnit så mkt.. dock har ja hunnit stila upp mig lite. såg ut som ett troll när jag vaknade..

idag jobbar ja bara ett pass. och slutar tidigt.. (!! tidigt är det väl egentligen inte !!) slutar iaf runt 18.00 tiden. så ja kommer hem tidigare än normalt iaf.. har fått fast schema som ni kan få höra sen, :)

just nu är ja lite halv irriterad då det hänt en grej som gör mig arg, ledsen, nervös och förbannad. usch, ja skakar känner ja. men, det ska ja ta tag i i eftermiddag.

nu måste ja kila.. ska visa er trollet bara, ;)
ha en bra dag!!


verkligen ett troll!!!


lite uppsnyggad iaf.. :) dock hatar ja att vi numera måste ha uppsatt hår varje dag (vi tjejer,) så man kommer jämt se tråkig ut... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0