I'M-LOOKING-FORWARD-TO-THIS-MOVIE

nej, detta blir nog KANSKE mitt sista inlägg för dagen .
vi ska krypa ner i sängen nu, men en film jag (vi) velat sett såå länge. filmen heter Johnny Got His Gun.
jag vet inte riktigt i vilken ordning detta är, men det finns en bok, en film och en sång om detta.. sången är One av Metallica som ni säkert många hört.. (en av de bästa låtar genom tiderna!)

jag har för mig att storyn är verklighetsbaserad också..

handlar om en kille som går ut i andravärldskriget. är med i ett bomb attentat, får allt bortsprängt. han har inga armar, inga ben, inget ansikte.. han kan inte prata, inte se, och hör ingenting.. och detta är hans story.. jag kan itne förklara hur man har fått reda på allt, för då förstör jag slutet för er som vill se filmen eller läsa boken.

jag har nämligen läst boken, och de är en av de bästa böcker jag någonsin läst. helt otroligt gripande berättelse. jag var helt fast under hela boken. den var galet bra!

så, nu ska jag (ÄNTLIGEN!) se filmen, och sedan får vi se om jag somnar eller skriver.
annars hörs vi imorgon innan jobbet babes, :)





natti natt, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0