FROM-THE-PHONE

God morgon kära vänner :) helgen har varit underbar och varm! Just nu sitter jag på bussen till jobbet. Skulle egentligen vara ledig idag, men bytte med carro så jag är ledig imorn ist, vilket innebär att vi kan åka till dalarna en dag tidigare :) så ikväll efter jobbet hämtar Adde mig så åker vi då. (Skönt att åka på kvällen ist för i den sjuka värmen på dagarna) :p jag vet att min blogg är tråkig nu, men det är tråkigt att inte få någon respons också.. Så jag får se, bloggar väl isf när vi kommer hem på torsdag. Tar inte med mig någon dator iaf. Hoppas ni alla har en bra sommar, och en bra start på semestern för de flesta. (Känns som jag är den enda som inte har semester?) Anyways, ha en kanon dag :) xoxo /Sandra

Kommentarer
Postat av: pauline

hejhej ville bara säga attallt är bra med mig i österike :) saknar dig och ser inte fram emot jobb sen haha! men vi far pigga upp det hela pa nagotvis.

halsa fina fran mig med...<3<3<3

2010-07-13 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0