A-SHORT-GREAT-WEEK

Godmorgon allesammans.!

kan säga att jag är sååå mycket gladare idag än igår.. solen skiner igen!! tjohoo. det kunde inte vara bättre än så. haha. igår så öste det verkligen ner, och tydligen åskade och blixtrade (TUR att jag missade det...) och var verkligen pissväder heela dagen, usch.
men som sagt, idag skiner solen igen, himlen är KLARBLÅ och värmen börjar komma tillbaka. :) great

den här veckan kommer vara ganska kort för mig, om ja inte fått det helt bakom flötet så kommer jag bara jobba 3 dagar denna vecka. inte så bra, :/

onsdag är nämligen operation dagsverket (om jag inte minns helt fel) vilket innebär ingen skola som kommer hit, vilket innebär, ingen kommer hit, vilket innebär, inget jobb...
men, onsdagen är bra iaf, för då är det förhandsvisning på SATC 2 som jag och Eve ska gå på.. =)
även ut efteråt på lite drink/vin mys med Pauline och Elin. kommer bli en underbar kväll!!!

på fredag är jag ledig också, men det är något jag valt själv.. det är nämligen så att Malin tar studenten på fredag, så jag har tagit ledig för att gå på hennes utspring och hennes mottagning :)

idag ska jag verkligen ta tag i jobb sökandet, ska rå satsa på det.. måste få ett nytt jobb nu eftersom jag ligger ganska illa till på den fronten.. uuääh!
men, vi hörs senare helt enkelt!! :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Måste ju använda upp BÅDA biljetterna ju ^^, Har du tid nästa helg? :) <3

2010-05-24 @ 09:27:19
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0