DRESS-FOR-SUCCESS

Tjolahopp!

just nu sitter jag och drägglar igenom Nelly.com och en massa andra kläd sidor.. men mest Nelly.com. OMG vad mycket klänningar det finns som jag vill ha. fy faaan.
jag önskar verkligen att man var rik, så man kunde köpa alla dessa klänningar. ååh :(

just nu sitter jag och spelar musik, sista klassen kommer om 10 minuter, så sitter inne just nu.. om dom också ska vara ute (vilket jag tror och hoppas) så ska ja slå mig ner i solen med ett glas cola. :D wiho!

när ja kommer hem ska ja direkt byta om och slå mig ner i solen. kanske har lite glass hemma.. eller vänta, ja går nog in på lanthandeln när ja kliver av bussen och köper mig glass :) hihi. där satt den, :D

nu ska ja ut i solen och njuta lite, hörs sen :)


Jag nere på särsta i början av förra sommaren, :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0