FRIENDS

Tjolahopp..

tiden går veeerkligen segt idag, precis som jag trodde. usch. vill hem, och sova. nej inte det heller.. mysa. det vill jag! hah och dricka vin, det ska jag faan göra ikväll! är ju ledig imorn ;)

mina vänner, är det bästa jag vet. vänner som ställer upp, vänner som man vet alltid skulle stå vid ens sida.. vänner som lyssnar, berättar, hjälper och alltid alltid finns där.
jag är riktigt lyckligt lottad som fått så fina vänner som jag har. jag är evigt tacksam för det. för mina vänner. jag skulle göra allt för dom. allt. det finns inget tvivel på att man är äkta vänner om man är vid varandras sida jämt..

"A good friend will come bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying...'Damn, we messed up!'"

jag gillar det uttrycket. det är så sant. det visar vad en riktig vän gör (även om ja inte direkt menar att ni ska göra dumma saker och hamna i fängelse för att ta reda på vilka som är äkta.. haha) men ni förstår poängen?

jag har otroligt många vänner som ställer upp för mig i vått och torrt.. vänner som hör av sig, inte för att "åååh gumman jag älskar dig, bla bla bla" utan bara för att kolla "hej, hur är läget? puss" för om man är nära varandra behöver man inte hela tiden visa den bekräftelsen att man älskar varandra, är man riktiga vänner så vet man det bara genom att höra av sig..

det här är helt mina egna åsikter, alla tycker ju självklart olika om den här saken.. men såhär funkar jag. jag behöver inte någon ständig kärleksförklaring, utan snarare lite regelbundet höra av sig och kolla läget, och självklart reagera när jag mår dåligt och då, ge mig det stödet jag behöver mest..


Jag älskar mina vänner. och jag hoppas verkligen att ni tar åt er ni som läser detta, för jag ska inte behöva peka ut vilka jag skriver detta till, utan jag hoppas ni vet det. jag älskar er alla, ni gör mitt liv bättre genom att bara andas.. ♥


Här kommer lite random bilder nu på vänner och händelser. det behöver inte betyda att någon är mer speciell eller någonting, och om någon inte är med behöver det inte betyda något heller..
vill bara dela med mig :)


studenten ♥

Håkan, Ullis och Adde. sommar 09. grill, sol, bad ♥

Midsommar 2009 ♥

Kajsa, ♥

Eve och jag , länge sen :) ♥

haha, jag och Kajsa i ettan :) ♥

Adde, Adde och Eve. Dalarna 09eller08 ♥

haha, Adde (P) och jag, någon galen fest.♥

Malin, jag och Adde. ♥

Eve och jag. ♥

Adde, Benny och Häggis ♥

Adde och Eve ♥

Eve, jag och Pauline ♥

Pauline och jag ♥



Pauline och jag ♥

Lycka ♥

Valborg ♥

snyggingar! ♥



Hahaha, sommaren 06? typ. kanske tom 05? ♥
Sådär ja, nu har jag gått en liten minnes tripp i hjärnan. mysigt. det mesta är relativt nya bilder som ni sett, men ändå. njuut av kärleken till era vänner nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0