MY-SWEET-MAMMI

Hellu, :)

hoppas att alla runt om Sverige har lika fint väder som vi har här i Uppsala idag. solen skiner och det är super varmt ute. så jäkla skönt. :)

min mamma tittade just förbi mig på jobbet. tydligen var parkeringar runt om Uppsala fulla, så hon lånade min på jobbet. thats fine by me, jag har ju ändå ingen bil :P hahaha.
hon skulle träna, men skulle köpa med sig glass och komma hit sen, :) gulligt!

jag sitter och catchar up lite med Gossip Girl. har ju missat sååå mycket..
sen fick jag riktigt BAD NEWS igår av min kusin Anna..

tydligen så har mtv.com ändrat på sin hemsida, så nu kan man inte sitta i Sverige och titta på deras serier.. och dom har ju precis börjat sända den sista säsongen av The Hills.. och man kan ju fan inte se den på mtv.se. dom är ju typ 1 år efter!!!!! åååh =(

nej, nu ska ja käka en macka tror ja, sjukt hungrig..
hörs sen =)


förr-förra (?) veckan när mamma kom förbi med glass :)


Kommentarer
Postat av: janina

mtv.com suger och ibland kan man inte titta på videor, men jag såg alldeles nyss på både the hills och the city så det fungerar visst.

det strular bara hela tiden men det gäller att inte ge upp och gå in varje dag

2010-05-12 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0