OH-WHAT-A-DAY

Hejsan hoppsan :)

sorry för ingen update alls denna dag, men det har varit en lååång dag.
bugg-sm med Evelina var ritkigt häftigt. hennes kompis blev riktigt överraskad.
lite fika i centrum och så, sedan hemresa..

sedan väl hemma, så har jag och syster legat i soffan hela dagen. vi var helt slutkörda båda 2. så det har varit tjej-film efter tjej-film efter tjej-film, riktigt mys.
Robin kom över och myste med oss..

sedan så har jag blivit förälskad i en film. en film som jag inte ens sett än.. jag tok gråter av trailern bara, hur fan ska det gå med hela filmen?? haha. usch..

nu ska ja sova.. jag skriver imorn och berättar mer.. :)
natti natt, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0