SKA-SNART-IVÄG-MOT-SOLEN

Jag önskar det iaf.. kan man resa till solen sen så ska ja resa dit.
visst, jag älskar vintern, jag älskar snö, skidor, skoter.. allt sånt, men fan inte kylan..
då trivs ja bättre i solen och bli brun, gå i fina små söta klänningar och high heels..

nej, men snart slutar jag.
sista lektionen slutar kvart över 3. då ska dom iof duscha och så, så jag kanske slutar vid 4.. men snart kan jag börja plocka ihop och så. :)
ska gå lite på stan och sen gå till panini. träffa mina kära gamla arbetskollegor. :)
kan inte neka att jag saknar verkligen att jobba med dom. vi hade alltid så himla kul!

jag skrev just ett litet inlägg till en av mina förebilder. tog tag i det och skrev några rader om henne, till henne. hoppas hon vet hur hon inspirerar många.. iaf mig.

nej ni, det är dags att göra något vettigt. ta reda på skiten efter ungarna.. shit vad jobbiga småungar ja haft här idag :P haha. nej, plocka undan allt så ja bara kan skicka ut dom, gå min runda och sedan bege mig på stan!

ha en kanon eftermiddag allesammans, hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: pauline

mest mig:)

mest dig!!!!!!!

saknar dig där VARJE dag..

sami saknar dig med:)

2010-05-26 @ 00:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0